luni, 15 iunie 2015

Si ne-a prins

   Astazi ma simt putin ca in emisiunile Top Gear. Ne intrecem cu avionul fetelor . Ar trebui sa ajungem inaintea lor ca sa le luam de la statia de metrou. Sau cel putin asa credeam de dimineata. Dar e asa frig afara incat m-as lipsi bucuros de motoretit. Cu toata frica mea de avioane, azi l-as fi preferat. Plecam totusi spre autostrada . Nu ploua dar cam bate vantul. Bine macar ca am facut aceasta zi scurta. Mergem numai pana la Viena. Ajungem repede ...
   Cine se plange de calitatea bucuresti-pitesti e rugat sa se plimbe pe la intrarea in austria pe autostrada.  Mi-au clantanit dintii in gura o buna bucata buna de drum din cauza asfaltului peticit si denivelarilor. 
   Ceilalti doi sunt in fata . Eu sunt blocat de doua tiruri ce se depasesc.... un fel de intrecere intre testoase. Asa ca ii pierd din vedere. Nu-i nici o problema, nu e nici prima data si probabil nici ultima. 
Norocul nostru se termina o data cu aparitia asfaltului  prost. Incepe ploaia. Calitatea drumului revine la o calitate superioara dar ploaia nu se retrage. E din asta austriaca, imperiala .. pusa pe fapte mari . Ploua fara preaviz. Da totul dintr-o data. Abia vad in fata. Trec pe sub un pod unde Silviu si Pilif  isi puneau echipamentele. Nu am reusit sa opresc. I-am vazut in ultimul moment, in timp ce depaseam un camion. M-am bagat sub urmatorul pod si m-am imbracat. E o senzatie ciudata sa te imbraci cand la un metru trec tir-uri . La prima benzinarie nu am nimerit intrarea , asa ca am intrat pe la iesire. Sper sa nu vina vreo hartiuta acasa. 
Exact cand am parcat, zmeii treceau pe autostrada ... deci am facut manevrele "ciudate" degeaba. .. ne-am regrupat abia in urmatoarea benzinarie . Poze de pe drum nu aven ca deh nu aveai ce sa pozezi ....
Am intrat in oras pe melodia "Unforgettable" .. si sper ca asa va fi dar in mod pozitiv.
   Am gasit cazarea si donmnisoara de la receptie ne-a comunicat ca jumatatile mai frumoase sunt in taxi si trebuie sa apara. Am castigat !
  Vom zabovi cateva zile aici si apoi povestea merge mai departe.
To be continued ...














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu